WARUNKI GWARANCJI na urządzenia zakupione w firmie LEPSON
1. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu z wyjątkami zawartymi w pkt 1.1
1.1 Okres gwarancji na akumulatory, karty zbliżeniowe oraz breloki wynosi 12 miesięcy od daty zakupu.
2. Producent gwarantuje, że wada fabryczna zostanie usunięta bezpłatnie w okresie gwarancji w możliwie najkrótszym terminie (do 14 dni roboczych) od momentu dostarczenia urządzenia do producenta. W uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec przedłużeniu.
3. Reklamowane urządzenie powinno być dostarczone do producenta wyłącznie na koszt użytkownika z informacją o rodzaju uszkodzenia lub z opisem nieprawidłowości w działaniu. Przesyłki wysyłane na koszt producenta nie będą odbierane.
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji gwarancyjnej producent ponosi koszty odesłania urządzenia do użytkownika. Jeżeli reklamowane urządzenie będzie sprawne (w tym zła konfiguracja) – koszty odesłania ponosi użytkownik.
5. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia spowodowane:
- niewłaściwym transportem, instalacją i eksploatacją niezgodną z dokumentacją techniczną lub niezgodną z przeznaczeniem wyrobu
- samowolnym wykonaniem napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby
- zdarzeniami losowymi (np. wyładowania atmosferyczne, powódź, zalanie, itp.)
6. Gwarancją nie są objęte materiały eksploatacyjne takie jak np: bezpieczniki, baterie.
7. Karty zbliżeniowe nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
8. Uszkodzenia powstałe z przyczyn wymienionych w p. 5 mogą być usunięte jedynie na koszt użytkownika.
9. Warunkiem wykonania naprawy gwarancyjnej jest dostarczenie urządzenia z nienaruszoną nalepką z numerem seryjnym oraz posiadanie dokumentu zakupu.
10. Korespondencja serwisowa jak też serwis oprogramowania (porady, pomoc techniczna) odbywa się wyłącznie drogą mailową.
(32) 754 54 54
(32) 754 54 55
rcp@lepson.pl (pomoc techniczna)
Wspólna 9, 32-300, Olkusz
NIP: 6372182383